lørdag den 15. december 2012

Workshop



Nanett har sat en fantastisk give away gang på sin blog,
et kursus i tekstiltryk, uhh lige noget for mig.
Kurset afholdes i København.

Alle der kender mig, ved jo godt at jeg overhoved ingen stedsans har,
kommer jeg hundrede meter uden for byskiltet, kan jeg ikke finde hjem.
Hvad gør man så, nu er gode råd dyre....... tænk hvis jeg nu vandt ;O)
Jeg har været nød til at allieret mig med min svigerinde...
hun er håndarbejdslærer og meget kreativ,
hun var nem at lokke til at ta' med på kursus hos Nanette.
Tak Ellen, kryds finger for at vi kommer afsted ;O)

Vil du vide mere om Nanettes give away, eller bare kigge med på hendes blog,
så er det  Her




2 kommentarer:

  1. Det er ALTID dejligt at have nogen at følges med ;O) Håber du vinder og kommer af sted. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Velkommen til, ja det er nu dejligt at have en med, når man ikke selv er for sikker i den store verden ;O) Tryk finger for at jeg vinder, så er vi nemlig to der bliver glade.

    Mona

    SvarSlet