torsdag den 27. december 2012

Navnebånd

Jeg har fået lov til at anmelde navnebånd fra Ikast Etiket




Hjemmesiden er let og overskuelig, med flere valg muligheder.

Jeg har valgt mine navnebånd med blomster figur, hvid baggrund, sort skrift og strygebagside.

Båndene er vævet i en fast og tæt kvalitet,
 tråden er mat både på baggrund og tekst, som giver et flot helheds indtryk. 
Kvaliteten er bare rigtig fin efter min mening.

Bagsiden er belagt med et tykt lag lim, som udmiddelbart virker til at være nemt at stryge på,
men der fik jeg problemer - troede jeg kunne stryge let hen over båndet, 
så det hæftede let fast, for at sikre mig at det sad korrekt,
men det var ikke muligt. 
Efter at havde været inde og læse på brugsanvisningen, 
hvor der stod, tre prikker varme på strygejernet og presse hårdt i 10 sekunder,
lykkes det at få båndet til at sidde fast.

Brugsanvisningen er ikke på dansk, det er noget jeg personlig godt kan blive lidt irriteret over,
både mig og firmaet bor i Danmark.
At båndet skal have meget varme og presses i 10 sekunder for at hæfte,
gør at der er begrænsninger af hvilket  materialevalget man kan bruge,
det er noget, man skal være opmærksom på.
Tror nok jeg vil vælge uden lim, næste gang der skal bestilles.

Valget af farver er ok, 
men kunne godt ønske mig, at der var mulighed for at få båndene/tekst i assorteret farve,
mindstekøbet er 100 stk. så der burde være en mulighed.

Der er 8 skrifttyper, 
kunne godt tænke mig, nogle der var lidt sjovere at se på,
tænker mere på, hvis det skal buges til børnetøj/ting.
Eventuel at man kunne bruge figurerne inde i  navnet i stedet for et bogstave.

EKS.
  (sådan med små finjusteringer )

 Hnnens

Prisen syntes jeg er ok, man kan få navnebåndene fra 129 for 100 stk.
Leveringstiden som godt kan være - 14 dage - er er ikke for utålmodige sjæle, 
så bestil ikke 2 dage før du skal bruge varen.












4 kommentarer:

  1. Hej Mona.
    Det ser godt ud, med de smarte navnebånd.
    Godt nytår
    Hilsen Joan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Joan. Det gør tingene lidt mere personlige ;O)
      Godt nytår til dig også.

      Mona

      Slet
  2. Ja dem kender jeg også godt ;O) De er rigtig fine. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  3. Kan i hvert fald se der er flere der har dem, syntes de er ok.

    Mona

    SvarSlet