lørdag den 2. marts 2013

Forår

Nu har roen lagt sig på matrikel 18,
den ene der er tilbage efter en hektisk aften sover sødt ;O).

Så da lige på facebook, at man allerede nu kunne se, om man fik penge tilbage i skat, 
det skulle da lige tjekkes ud.......
 sidder lige nu i kø som nr. 44710, 
er nu ikke sikker på, jeg gider vente til det bliver min tur.


Som så mange andre steder i landet er Sønderjylland 
også ramt af noget der ligner forår.

Sikke dog en energi solen giver, det er ikke kun for dem, der bor over jorden :o)
vores underboer i græsplænen har også haft travlt, 
den er fuldstændig upåvirket af, at vi jager den konstant
 dog uden det store  held.

8 kommentarer:

  1. Her i nord har vi også forår i luften og hvor er det skønt. Vi nyder det rigtigt. Vi har haft hul igennem til skat og det var en positiv overraskelse :-)

    God weekend.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke kommet igennem endnu, men håber da jeg også får en god overraskelse.

    God weekend til dig også.

    Mona

    SvarSlet
  3. Mon det er blevet din tur nu..? :o)
    Der går noget endnu før jeg kan se min da jeg er selvstændig... Men har måtte betale de sidste 4 år, så det kan kun komme som positiv overraskelse hvis det endelig har lykkes revisoren at få sorte tal på papiret :o)

    Dagen er fyldt med solskin og forår i dag. Rundede staudehaven... Stadig lidt sne men også små grønne toppe af løgblomster. Lige om snart kan det hele begynde - bliver så skønt.

    Ha en rigtig dejlig søndag
    Kh Lise

    SvarSlet
  4. Jeg er kommet igennem nu Lise, og det var meget positivt ;O)
    Ja det er dejligt at naturen så småt begynder at spirre, det er gode tegn.

    Mona

    SvarSlet
  5. Dejligt du fik et positivt svar fra skat ;O). Hvor må det været dejligt at sende de små ud i haven i det spirende forår, så får man ekstra luft, ikke ? Kh Helle

    SvarSlet
  6. Ja det er nu altid dejligt, at blive positivt overrasket. Både børn og voksne nyder, at komme ud og trække friske luft, når solen viser sig fra sin bedste side ;O)

    Mona

    SvarSlet