fredag den 25. januar 2013

X Factor

Her skal I lige se to der har X Factor


8 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er de søde... Jeg er også dagplejer og man får bare så mange smil og krammer i løbet af dagen.
    God weekend
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er skønne, og da forældrene gav grøn lys, for at jeg måtte læghge det på bloggen, syntes jeg det skulle vises frem.
      Hvor hyggeligt du også er dagplejer, jeg er stødt på nogle stykker her inde ;O)

      Mona

      Slet
  2. Nej hvor er de søde ;O) Det være et berigende arbejde med så skønne børn. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  3. De er simpel hen bare så skønne - det er bl.a lige disse små glimt, der gør at man har været dagplejer i så mange år.

    Mona

    SvarSlet
  4. Hvor er de dejlige :o)

    Helt sikkert et x factor hit - de ville gå hele vejen :o)

    SvarSlet
  5. Tak Lise. Jeg tror også de kan gå hele vejen.

    Mona

    SvarSlet
  6. De er da alt, alt for herlige de små kandidater :-)

    SvarSlet
  7. Smiler....jeg er helt enig.

    Mona

    SvarSlet