mandag den 23. juli 2012

Grøn... iPhone Sleever


Så er jeg klar til at blogge

Grøn

Aberne er stof fra nogle puder, jeg har syet til mit barnebarns værelse.
Det grønne tæppe er fra legeværelset.


iPhone sleever 


Nu med iPhone sleever a la Binemor.
Libbie som har bloggen Binemor, syr Iphone sleever i lange baner,
tror de er verdensberømt i bloggerland.

Har du lyst til at læse mere om Binemor, 
eller  mener du lige som mig,
 du ikke kan leve foruden en af hendes iPhone sleever, kan du bestille en Her .

Er du en der selv kan lidt med en symaskine, 
ligger der en vejledning Her 



5 kommentarer:

  1. Fin Mona :)
    Sikken du har været i gang!!

    SvarSlet
  2. Tak, det er bestemt ikke den sidst der er blevet syet.

    Mona.

    SvarSlet
  3. Smuk sleeve.
    Hilsen den største Binemor-sleeve-fan som nu også er fast læser her hos dig på din gode blog. :-)

    SvarSlet
  4. Tak Charlotte, jeg er også vilde med den ;O)
    Tror der er sket en lille fejl Charlotte, hos mig kan jeg ikke se du er fast læser ;O)
    Hvad med og deltag i min give away, når du nu er igang med at melde dig, det kunne da være hyggeligt

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi jeg er fast læser hos dig via Bloglovin. Det er det jeg bruger til at læse blogs på. Men nu har jeg også meldt mig til på Google fidusen, så du kan se det, selvom jeg ikke bruger den. Hi hi. Og jeg har lige meldt mig til din give away. Krydser alt hvad jeg kan. :-)

      Slet