søndag den 6. april 2014

Nedtælling til påskeferie.

Fem arbejdsdage endnu så er der påskeferie i fjorten dage.
Men tro nu ikke det er ferie det hele ;O)



Første del af ferien skal stuen og køkkenet males, godt nok ikke rød men hvid.
Sidste del af ferien står på ferie i Lalandia med børn-svigerbørn og børnebørn.

Efter vi sidste sommer fik nye hvide døre,
 blev væggene lige pludselig rigtig kedelige gul at se på, 
mente godt jeg kunne leve med det …. men men nu går den ikke rigtig længere.

Da dagligdagen her er fyldt med småbørn, 
bliver sådan projekter lavet, når der kan holdes et par ekstra fridage.

De nye fodlister er også hvide,
 så de gamle fjernvarmebakker som er grå, skal også fjernes og skiftes ud med nye hvide, 
så VVS manden kommer også lige et smut forbi.

Hvis alt går efter planen er projektet færdig onsdag før påske.

Har du også planer for påsken ??



10 kommentarer:

  1. Kender det godt :-) Vi fik malet hvide døre sidste år og burde bruge påske ferien til at male dem på 1 sal ..... og væggene deroppe. hmmm. Fandt desværre en afbudsrejse, så det må vente :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror nu også jeg havde valgt afbudsrejser….. god tur.

      Mona

      Slet
  2. Der er ikke noget som nymalede hvide vægge - god arbejdslyst : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun give dig ret Jette, glæder mig også til jeg er færdig, og alt er rent og lækkert.

      Mona

      Slet
  3. Det bliver bare godt ;-). God arbejdslyst

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tror jeg også Henriette, god påske til dig hvis ikke vi ses, inden vi går på ferie.

      Mona

      Slet
  4. Det bliver bare godt ;-). God arbejdslyst

    SvarSlet
  5. God arbejdslyst, det bliver helt sikkert flot:)

    SvarSlet
  6. Tak Birgit, er færdig med at male stuen nu, glæder mig til I kommer i morgen.

    Mona

    SvarSlet