torsdag den 15. november 2012

Panorama ...

Jeg har ferie i den her uge, men men den er aktiv.....
nej jeg snakker ikke motion ;O)
men alt muligt andet.

Min surdej jeg startede op for fem dage siden er klar nu,
den er sat på pause i køleskabet til på søndag.

I går havde jeg 5 dejlige unger i mit lille amatør-studie,
så nu står den på redigering af billeder.

Har lige taget et panorama billede med min telefon, så I kan se mit studie, når det er stillet op til fotografering.

Til dagligt fungerer det som legeværelse til mine dagplejebørn.



7 kommentarer:

  1. Rigtig god og aktiv ferie til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anja, ja ugen fortsætte sådan, i morgen skal jeg nemlig til noget rigtig spændende, men det hører mere om senere.

      Mona

      Slet
  2. Jeg gad godt være dagplejebarn hos dig. Det er da et meget fint legeværelse/fotostudio :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Legeværelset er jeg også rigtig glad for, vi lavede det for 2 år siden, inden da var det en lukket carport.

      Mona

      Slet
  3. Sikke et hyggeligt dagpleje værelse du har. Jeg er jo også dagplejer og jeg har også et lege værelse til mine dagplejebørn. Verdens bedste job :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Tak Mette. Nåå det havde jeg ikke lige fået med, nå men så er vi kollegaer. Jeg kan kun gi' dig ret - verdens bedste job :O)
    Det er jo ikke uden grund jeg lige har haft 25 jubilæum, og hvis helbredet og tiden vil, bliver jeg til jeg går på efterløn ;O)

    Mona

    SvarSlet
  5. Hej Mona,

    jeg vil gerne høre lidt mere om dine billeder :o)
    Har du mulighed for at sende en mail til mig: marlene_overbye@hotmail.com

    Kh. Marlene

    SvarSlet