tirsdag den 2. oktober 2012

På vej ...


I dag da børnene og jeg var på vej i legestuen,
 opdagede vi de her to, som stod i græskanten.
De var bare så flotte, de måtte fotograferes og vises frem.




For nogle år tilbage havde jeg en plan ... jeg ville lave en evighedskalender.
Oprindelidt var det Anne der kom med ideen, ( hun er jo ikke lærer for ingenting )
jeg sendte hende et sommerbillede, og straks gav hun bolden op ...

Mona er du med på en lille udfordring/opgave ???
Jep ;O)
Du skal tage et billede i hver måned i et helt år,
 som så skal bruge til din kalender.

Her er billedet jeg tog i september måned.



Du kan se alle tolv billeder 

Anne er en meget kreativ pige, prøv at kig forbi hendes hjemmesiden
hvor hun bla. sælger sine plakater fra.


10 kommentarer:

  1. Ih ja, havde da helt glemt jeg satte dig på den opgave - det var nu så hyggeligt at modtage månedens billed....flot blev det jo :-)

    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Anne det var tider, jeg kom lige i tanke om det, da jeg var ved og skrive indlægget.

      Mona

      Slet
  2. De er virkelig flotte de to paddehatte.... De ser mega giftige ud :-) Flotte billeder du har taget til evighedskalenderen.

    SvarSlet
  3. Tak Christina. Jeg ved ikke om de er giftige...børnene fik besked på de ikke måtte røre ved dem, de så helt kunstige ud ;O)

    Mona

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig god idé som jeg godt kunne finde på at kopiere. Og sikke nogle smukke billeder du har taget. :-)
    Din halskæde bliver smidt i postkassen imorgen (onsdag). :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kopiere du bare løs ;O)
      Ude i mit køkken har jeg en ramme str. 50x70 - hver måned når det rette billede var fundet, fik jeg det fremkald i den størrelse, så der var altid nye billeder i den ramme.
      Efterfølgende har mit barnebarn overtaget pladsen ;O)

      Mona

      Slet
  5. De er bare SÅ flotte. Sjovt nok så overvejede jeg at tage billeder af selv samme paddehatte i mandags da jeg var ude at gå med Asta :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du kan nå det endnu,de var der tirsdag formiddag. Du må afsted med kameraet ;O)
      Men nogle gange er der bare nogle der ikke kan modstå fristelsen til at sparke til dem.

      Mona

      Slet
  6. Smukke smukke billeder Mona :)

    SvarSlet
  7. Tusinde tak Anja, jeg ville ønske jeg kunne tegne som dig, men det kan jeg desværre ikke - så det må værre med billeder jeg så må vise mig frem.

    Mona.

    SvarSlet